reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Janko 'Truhlik' Šácha

Janko 'Truhlik' Šácha

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Malý nezabudnuteľný človiečik jedinečného druhu na pokraji vyhynutia. Zoznam autorových rubrík:  SlováObrazyFotografie

reklama

Slová

Presťahoval som sa

Janko 'Truhlik' Šácha

Presťahoval som sa

Presťahoval som sa na vlastnú stránku www.truhlik.com

  • 22. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 436x
  • 0
More

Janko 'Truhlik' Šácha

More

...

  • 18. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 221x
  • 0
A ešte kratšie

Janko 'Truhlik' Šácha

A ešte kratšie

Myšlienky sa v hlave krútia.

  • 27. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 776x
  • 0
Iba krátko

Janko 'Truhlik' Šácha

Iba krátko

Chytím ťa za ruku. Odnesiem do parku.

  • 27. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 813x
  • 0
Počasie

Janko 'Truhlik' Šácha

Počasie

Dnes večer ležať s niekým v tráve a sledovať padajúce kvapky dažďa.

  • 12. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 812x
  • 3
reklama
Krása jednej slečny

Janko 'Truhlik' Šácha

Krása jednej slečny

Sadol som si k nej na lavičku v parku. Dýchali sme čerstvý vzduch. Díval som sa do jej ubolených očí. „Kedysi sme hľadali harmóniu, dnes všetci túžia len po symetrii a správnej veľkosti,“ prehovoril som k nej. Zvraštila čelo a pozrela na mňa ako na zjavenie.

  • 4. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 063x
  • 13
Lucy in the Sky with Diamonds

Janko 'Truhlik' Šácha

Lucy in the Sky with Diamonds

Sedím si na Mesiaci, nohy sa mi hompáľajú medzi hviezdami. Cítim sa úžasne, a to len preto, že si tu so mnou na Zemi.

  • 26. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 270x
  • 6
Akoby si nevedela

Janko 'Truhlik' Šácha

Akoby si nevedela

Keď inšpiratívne sú rána...

  • 12. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 887x
  • 2
Romantickým dušiam

Janko 'Truhlik' Šácha

Romantickým dušiam

Rozlepila som oči, prebudila sa do ďalšieho dňa, rozhliadla vôkol a uistila, že opäť sama. Žiaden živý tvor vedľa mňa nedýcha, nechrápe. Slnko tak to pochop, vráť sa domov, za ďaleký horizont a spi. Tíško spi. Nechaj ma tak. Alebo mám ešte lepší nápad, poznáš tú vetu zo zimného štadióna, keď ľudia zastanú, niektorým sa to nepodarí, spadnú a nakoniec všetci otočia sa? Tú čarovnú vetu: „Zmena smeru!“

  • 7. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 072x
  • 3
Dokonalý svet

Janko 'Truhlik' Šácha

Dokonalý svet

V dokonalom svete by bola dokonalá nuda. Nie sú práve chyby to, čo na ľuďoch milujeme? Zatúlané materské znamienko, očakávaná prihlúpla otázka...

  • 5. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 882x
  • 4
reklama
Kysak

Janko 'Truhlik' Šácha

Kysak

Svetlo sa vynára spoza obzoru. Vláčik sa jarabí a blíži sa k východu. Ľudia na stanici tešia sa jeho príchodu. A ujo výpravčík zas nadáva, že musí von vypraviť ho k odchodu.

  • 4. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 861x
  • 3
Melanchólia jesenných duší

Janko 'Truhlik' Šácha

Melanchólia jesenných duší

Zablúdený poetický text.

  • 20. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 926x
  • 3
Škandalózne odhalenie

Janko 'Truhlik' Šácha

Škandalózne odhalenie

Vravím si veľkorysý chvíľu buď, alebo ako mi SME ani neráčilo oznámiť, že som bol posunutý mimo výber SME.

  • 5. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 941x
  • 12
Domáce zvieratko

Janko 'Truhlik' Šácha

Domáce zvieratko

Môžeš ma hladkať, škrabkať za uškom, hrabať sa mi vo vlasoch. Môžeš ma kŕmiť, raz za čas umyť. Môžeš si so mnou robiť čo len chceš. Budem tvoje domáce zvieratko.

  • 23. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 447x
  • 4
Kríza vlastnej identity

Janko 'Truhlik' Šácha

Kríza vlastnej identity

Povysával som celé horné poschodie. Popri tom som varil ryžu a ešte si zistil na ICQ čas začiatku zajtrajšieho koncertu bývalej spolužiačky. Nemožné? Vraj chlapi nezvládajú viac činností simultánne. Vari nie som muž? Postihla ma kríza vlastnej identity.

  • 22. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 305x
  • 6
reklama
Rozhovor s básnikom

Janko 'Truhlik' Šácha

Rozhovor s básnikom

Chlapec prešiel po mostíku ponad kanál Rio della Salute. Zavrel oči presne ako si sľúbil. Chcel začať na druhom konci a dovtedy si nič okolo nevšímať. Kráčal popri kanáli a počúval tiché žblnkotanie. Bál sa, že spadne do vody a tak občas prižmúreným okom skontroloval, či ide správnym smerom. Krok za krokom si pripadal silnejší.

  • 4. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 341x
  • 1
Krátky príbeh lásky

Janko 'Truhlik' Šácha

Krátky príbeh lásky

Dnes ráno som dostal geniálny nápad. Pobozkám mláde, krásne dievča pod rozkvitnutou čerešňou.

  • 1. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 492x
  • 10
IMT :) a dievča bez podprsenky

Janko 'Truhlik' Šácha

IMT :) a dievča bez podprsenky

27. apríla v Bratislave som vyhral stávku. Tvrdil som, že skupina IMT Smile nezačne hrať skôr ako o 19:20. Netušiac, že príde predkapela som stávku vyhral. Na pódium vystúpil Samuel Tomeček so skupinou Free Inna Cage.

  • 28. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 342x
  • 42
Ach tie deti

Janko 'Truhlik' Šácha

Ach tie deti

V slnečný deň o štvrť na jedenásť je nábrežie plné mamičiek s kočíkmi. S radosťou ich tlačia pred sebou a právom sú hrdé. Chodia vedľa seba. Zhovárajú sa, kým ich deti sladko spia, alebo pozorujú svet okolo. Náhodnému okoloidúcemu vyčaria úsmev na tvári a demografi jasajú. Národ sa miluje, národ sa množí.

  • 3. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 181x
  • 7
Dnes som sa rozišiel ako gentleman

Janko 'Truhlik' Šácha

Dnes som sa rozišiel ako gentleman

Po tri a pol roku nádherného vzťahu sme dnes prežili posledný večer. Úsmevom. S úľavou. Daroval som Ti malú žltú ružu, pamätáš sa, vo filme o záhradníkoch ju opísali ako symbol konca. Možno to tak v skutočnosti nie je a išlo iba o žart scenáristu, ale to je súčasť jemnej intimity vzťahu... keď existuje niečo, čo ostatní nepochopia.

  • 1. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 126x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu